Leave a comment

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ အရွည္ဆုံး ခုံးေက်ာ္ တံတားႀကီး ေပၚမွ ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္ သန္းခြင့္ျပဳ

image

ရန္ကုန္ ဧၿပီ ၁၃

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌တည္ေဆာက္ၿပီး ခုံးေက်ာ္တံတားမ်ားအနက္ အရွည္ဆုံးတံတား ႀကီးျဖစ္သည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ တာေမြၿမိဳ႕ နယ္ တာေမြလမ္းဆုံး ဝိုင္ပုံသဏၭာန္ ခုံးေက်ာ္တံတားႀကီး ၏ ဦးခ်စ္ေမာင္လမ္းႏွင့္ ဗညားဒလလမ္းဘက္ျခမ္း အပိုင္း(၁)ကို ယေန႔ (သႀကၤန္အက်ေန႔) နံနက္ ၇ နာရီတြင္ ယာဥ္မ်ား စတင္ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳလိုက္ ၿပီျဖစ္သည္။

”တကယ္ဆို ဒီတံတားႀကီးကို အေခ်ာသပ္လုပ္ငန္းေတြ ၿပီးစီးတဲ့အခ်ိန္ သႀကၤန္ၿပီးေလာက္မွ ဖြင့္လွစ္ေပးဖို႔ျဖစ္ ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သႀကၤန္ကာလမွာ ခရီးသြားျပည္သူ ေတြ အဆင္ေျပေစဖို႔နဲ႔ သႀကၤန္ေရေဆာ့ကစား လည္ပတ္ တဲ့ယာဥ္ေတြ အထိုက္အေလ်ာက္ ယာဥ္က်ပ္တည္းမႈ အဆင္ေျပေစ ဖို႔ ေထာက္႐ႈၿပီးေတာ့ အခုလိုဖြင့္လွစ္ေပး တာ၊ ယာဥ္ေတြကို ျဖတ္သန္းသြား လာ ခြင့္ ျပဳလိုက္ တာျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေန႔ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳလိုက္တယ္ဆိုေပမယ့္ ေရဆင္းပိုက္ တပ္ဆင္မႈအပါအဝင္ လမ္းပိုင္းအေခ်ာသပ္မႈေလးေတြ နည္း နည္းေတာ့က်န္ေသးတယ္။ အဲဒီလုပ္ငန္းေတြကို သႀကၤန္ၿပီးတာနဲ႔ ဆက္လုပ္ သြားမွာပါ”ဟု အဆိုပါ တံတား ကိုေဆာက္လုပ္ခြင့္ရခဲ့ေသာ ေရႊေတာင္ ေဆာက္ လုပ္ေရး ကုမၸဏီမွ ဦးစိန္ဝင္း (တာေမြလမ္းဆုံခုံးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာ) က ယေန႔မီဒီယာမ်ားႏွင့္ေတြ႕ဆုံ စဥ္ ေျပာၾကားသည္။

ယေန႔စတင္ဖြင့္လွစ္ကာ ယာဥ္မ်ားသြားလာခြင့္ျပဳေသာ အဆိုပါ ဝိုင္ပုံ သဏၭာန္ တာေမြခုံးေက်ာ္တံတား၏ ဦးခ်စ္ေမာင္လမ္းႏွင့္ ဗညားဒလမ္း အပိုင္း(၁)သည္ တံတားအရွည္ ၂၈၇၅ ေပ၊ အက်ယ္ ၄၃ ေပ၊ ယာဥ္ တစ္စီး ခ်င္း ခြင့္ျပဳတန္ခ်ိန္ ၇၅ တန္၊ တံတားေအာက္ ကင္းလြတ္အျမင့္ ၁၆ ေပရွိ ကာ ႏွစ္လမ္းေမာင္း၊ ေလးလမ္းသြားျဖစ္သည္။ က်န္အပိုင္း (၂) လက္တက္ ပြား အေရွ႕ျမင္းၿပိဳင္ကြင္းလမ္းဘက္ျခမ္းကို ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈအေျခ အေနေၾကာင့္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ယခုႏွစ္ မတ္လမွ စတင္ ကာ လုပ္ေဆာင္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္၍ လာမည့္ဇြန္လထဲတြင္ အၿပီးအေခ်ာသပ္ ဖြင့္လွစ္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

တာေမြခုံးေက်ာ္တံတား ဦးခ်စ္ေမာင္လမ္းႏွင့္ ဗညားဒလ လမ္းေၾကာင္း ဖြင့္လွစ္မႈအေပၚ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္မွ ဦးျမင့္ေဌးက ”ကြၽန္ေတာ့္အျမင္ေျပာ ရရင္ အခုလို သႀကၤန္ကာလမွာ ႏွစ္သစ္လည္းျဖစ္၊ အစိုးရသစ္လက္ ထက္ လည္းျဖစ္ေတာ့ ႏွစ္ဦးမွာ ဖြင့္လွစ္လိုက္တဲ့အတြက္ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ဆႏၵအတိုင္းေျပာ ရရင္ ဒီလမ္းေၾကာင္းက ကိုယ္ပိုင္ ကားေတြ ျဖတ္သန္း သြားလာတာမ်ားတယ္။ ခရီးသည္တင္တဲ့ လိုင္း ကား ေတြျဖတ္သန္းမႈကနည္းတယ္။ ေရႊဂုံတိုင္လမ္းနဲ႔ သမိန္ဗရမ္း လမ္းဘက္ဆို ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေတြ ျဖတ္သန္းသြားလာမႈက ပိုမ်ားတယ္။ အဲဒီဘက္ကို ဦးစားေပးသင့္တယ္လို႔ျမင္တယ္။ ခုံးေက်ာ္တံတားေအာက္မွာ တပ္ဆင္မယ့္ မီးပြိဳင့္ကေတာ့ ဘယ္လိုလာဦးမလဲ မသိေသးဘူး”ဟု အဆိုပါ တာေမြ ခံုးေက်ာ္တံတားတည္ေဆာက္မႈႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ¤င္း၏အျမင္ကို သုံးသပ္ ေျပာျပသည္။

သတင္း-ေမာင္စိန္လြင္(ျမန္မာ့အလင္း)၊ ဓာတ္ပုံ-ကိုဖုိးလုံး

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: