Leave a comment

ကိုုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ခ်ေပးမည့္ အစားအစာ ၉ မ်ိဳး

image

ကိုုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ခ်ေပးမည့္ အစားအစာ ၉  မ်ိဳး

အစားအစာ စားသံုုးၿပီး အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ခ်ႏိုုင္မယ္ဆိုုတာ ဟုုတ္ပါသလား။ သံသယမရွိပါႏွင့္။ သင္အသံုုးျပဳေသာ ကယ္လိုုရီထက္ စားသံုုးေသာ ကယ္လိုုရီက ေလ်ာ့နည္းေနရင္ သင္ ၀ိတ္က်လာမွာ အမွန္ပါ။
အခ်ိဳ႕အစားအစာေတြက သင့္ကိုု ၀ိတ္က်ေစမွာျဖစ္ ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုုေတာ့ အစာခံေစၿပီး စားခ်င္စိတ္ကိုု ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။
အခ်ိဳ႕ကေတာ့ သင့္ရဲ႕ Metabolism ကိုုေတာင္ ျမင့္တက္လာေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင္ စူပါမားကတ္ သြားမယ္ဆိုုရင္ ေအာက္ပါစာရင္းေလးကိုု ယူသြားပါ။

၁. ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး
ေစ်းသက္သာတယ္။ ဗိုုက္၀ေစတယ္။ အမ်ိဳးမ်ိဳးျပဳ လုုပ္ စားသံုုးလိုု႕ရတယ္။ ပရိုုတင္းဓါတ္ ျဖည့္စီးေပးတယ္။ ပဲေတြမွာ အမွ်င္ဓါတ္ၾကြယ္၀စြာပါၿပီး ေခ်ဖ်က္ရာမွာ အခ်ိန္ယူပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ၾကာရွည္စြာ ဗိုုက္၀ေစၿပီး ခဏခဏဗိုုက္ဆာျခင္းကေန ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

၂. ဟင္းရည္
အစာမစားမီမွာ ဟင္းရည္တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးေသာက္ပါ။ အစာစားတဲ့ ပမာဏေလ်ာ့နည္းလာတာ ေတြ႕ရပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ ဟင္းရည္ၾကည္ အမ်ိဳးအစားကိုုပဲ ခ်က္ျပဳတ္ဖိုု႕ အႀကံေပးလိုုပါတယ္။

၃. ေခ်ာကလက္အမည္း
အစာစားၿပီး ေခ်ာကလက္ေလး စားခ်င္ပါသလား။ အမည္းေရာင္ေခ်ာကလက္ကိုု ေရြးျခယ္ပါ။ ေလ့လာမႈမ်ားအရ အမည္းေရာက္ေခ်ာကလက္စား ထားတဲ့လူတစ္ေယာက္က ေနာက္ထပ္အစာတစ္နပ္ စားခ်ိန္မွာ အစား ၁၅ ရာခိုုင္ႏႈန္းေလာက္ ေလ်ာ့စားတာ ကိုု ေတြ႕ရပါတယ္။

၄. အသီးအႏွံ
မပါမျဖစ္ကေတာ့ အသီးအႏွံမ်ားေပါ့။ ေစ်းႏႈန္းလည္း သက္သာတယ္။ ကယ္လိုုရီလည္း နည္းတယ္။ ဗိုုက္လည္း ၀ေစပါတယ္။

၅. ၾကည္ဥႏွင့္ ၾကက္အူေခ်ာင္းမ်ား
အသားဓါတ္မ်ား ေသာ နံနက္စာက သင့္ကိုု တစ္ေန႕တာ လံုုး မုုန္႕ပဲသြားေရစာ စားသံုုးျခင္းကိုု ေလ်ာ့ခ်ေပးပါ လိမ့္မယ္။  နံနက္စာကိုု အသားဓါတ္ မ်ားမ်ားႏွင့္ ၃၅၀ ကယ္လိုုရီေလာက္စားထားပါက ညေနေစာင္းတဲ့အထိ အစာခံတာကိုု ေတြ႕ရပါတယ္။

၆. အခြံမာသီးမ်ား
အခြံမာသီးမ်ား စားထားတဲ့လူတစ္ေယာက္က အစာစား တဲ့ပမာဏေလ်ာ့က်သြားတာကိုု ေလ့လာမႈ မ်ားအရ ေတြ႕ရွိထားပါတယ္။

၇. ပန္းသီး
ပန္းသီးေဖ်ာ္ရည္ႏွင့္ ပန္းသီးေဆာ့မ်ားကိုု မဆိုုလိုုပါ။ ပန္းသီးကိုု အလံုုးလိုုက္ကိုုက္စားျခင္းက အစာစားခ်င္ စိတ္ကိုု ထိန္းေပးပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ သစ္သီးမ်ားကိုု ဒီတိုုင္းစားသံုုးျခင္းက အမွ်င္ဓါတ္ကိုု ပိုုရေစပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ၀ါးစားေနရျခင္းက သင့္ဦးေႏွာက္ကိုု အစား စားသံုုးေနျခင္းအျဖစ္ အခ်က္အလက္ပိုု႔ေဆာင္ ေပးျခင္းျဖင့္ ဗိုုက္ဆာျခင္းကိုု ေျပေပ်ာက္ေစပါတယ္။

၈. ဒိန္ခ်ဥ္
လူအေယာက္ တစ္သိန္းေက်ာ္ကိုု ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္ေလ့လာ မႈမ်ားျပဳလုုပ္ၿပီးေနာက္ ေတြ႕ရွိခ်က္မ်ားအရ အစား အစာမ်ား အားလံုုးထဲတြင္ ဒိန္ခ်ဥ္သည္ ကိုုယ္အေလးခ်ိန္ ကိုု သိသာစြာ ေလ်ာ့ခ်ေပးႏိုုင္ေသာ အစားအစာျဖစ္သည္။

၉ . ဂရိတ္ဖုုသီး
ဂရိတ္ဖုုကလည္း သင့္ကိုု ၀တ္က်ေစမွာပါ။ အထူးသျဖင့္ ဆီးခ်ိဳျဖစ္ႏိုုင္တဲ့ လူေတြအတြက္ ပိုုသိသာပါတယ္။ San Diego မွ Scripps Clinic ၏ ေလ့လာခ်က္မ်ားအရ အ၀လြန္ေသာလူမ်ားသည္ အစာမစားမီ ဂရိတ္ဖုုသီး တစ္ျခမ္းစားထားပါက ၁၂ ပတ္ေလာက္ၾကာေသာအခါ ၃ ေပါင္ခြဲခန္႕ အေလးခ်ိန္ ေလ်ာ့က်သြားတာကိုု သိခဲ့ရပါတယ္။ ဂရိတ္ဖုု ေဖ်ာ္ရည္ေသာက္ျခင္းကလည္း တူညီတဲ့ ရလာဒ္ေပးစြမ္းပါတယ္။ ဂရိတ္ဖုုသီးက အဆီကိုု ေလာင္ကၽြမ္းေစတာမဟုုတ္ပါဘူး။ အစာစားခ်င္စိတ္ကိုု ေလ်ာ့ခ်ေပးတာပါ။ ဒါေပမယ့္ ဂရိတ္ဖုုကိုု စားမယ္ဆိုုရင္ ကိုုယ္ေသာက္ေနက်ေဆးေတြရွိရင္ ဆရာ၀န္နဲ႕ တုုိင္ပင္ ဖိုု႕ လိုုပါတယ္။ ဒါမွမဟုုတ္ရင္ ေဆးအညြန္း မွာေသခ်ာဖတ္ပါ။

ေစ်း၀ယ္ခ်ိန္မွာ သတိထားပါ။
သင့္ေစ်း၀ယ္ျခင္း ထဲမွာ အဆီမပါေသာအသားမ်ား၊ ဟင္းသီးဟင္းရြက္မ်ား၊ သစ္သီးမ်ား၊ အႏွံပင္မ်ား ပါ၀င္ပါေစ။

Presented By
#G_Trim_The_Natural_Fat_Burner

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: